Choć niektórzy klienci przychodzą do sklepu z ogólnym zamiarem zakupu, ponad 82% decyzji podejmowanych jest w sklepie. 16% tych decyzji opiera się na ekspozytorach, a więc materiały marketingowe w sklepie mają ogromny wpływ na to, co - i ile - klienci ostatecznie kupią.
Ekspozytory w punktach sprzedaży (POS) są wykorzystywane we wszystkich sklepach do promowania nowych produktów i zwiększania sprzedaży detalicznej. Ekspozytory POS nie muszą znajdować się tylko w sklepie - można je ustawiać w centrach handlowych, na kongresach i innych imprezach promocyjnych, aby prezentować i sprzedawać informacje i produkty. Każdy świetny plan marketingu detalicznego skorzysta z integracji ekspozytorów POS, a marketerzy muszą wiedzieć, jak najlepiej połączyć ekspozycję i zoptymalizować ją, aby wzbudzić maksymalne zainteresowanie klientów.
Powiązane: Usprawnianie budowania marki franczyzy za pomocą technologii Web-to-Print
Jakich materiałów należy użyć do mojego displaya POS?
Jednym z powodów, dla których ekspozytory POS są świetnym elementem marketingu, jest ich wszechstronność i przystępna cena. Możesz dostosować swój ekspozytor w punkcie sprzedaży, aby zmaksymalizować szanse przyciągnięcia uwagi klientów.
Chociaż wyświetlacze te mogą być wykonane z wielu różnych materiałów, w tym z plastiku i metalu, jednym z najczęstszych materiałów używanych do produkcji wyświetlaczy POS jest tektura falista. Można jej używać do tworzenia ekspozytorów podłogowych i ladowych. Tektura falista jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku ekspozytorów tymczasowych, ponieważ łatwo ją dostosować do własnych potrzeb (i jest bardzo wytrzymała).
Jeśli planujesz samodzielnie złożyć ekspozytor, musisz najpierw utworzyć linię wykrojnika. Linia matrycy to rysunek z wymiarami. Potraktuj go jako podstawowy szablon swojego ekspozytora. Linia wykrojnika zawiera wszystkie zagięcia, wycięcia i wymiary, a więc zawiera wszystkie informacje, które są potrzebne, aby zapewnić prawidłowy wydruk Twojego displaya POS.
Większe, wolnostojące ekspozytory składają się zwykle z trzech części: nagłówka, podstawy i półek do umieszczenia pomiędzy nimi. Materiały marketingowe mogą być drukowane cyfrowo na tekturze falistej, a następnie odpowiednio cięte i montowane.
Ile kosztuje ekspozytor POS?
Koszt ekspozytora POS będzie trudny do oszacowania, ponieważ trzeba wziąć pod uwagę następujące czynniki:
- Użyte materiały
- Rozmiar Twojego displaya
- Ilość displaya
- Czas realizacji
Jednak w przypadku prostego, niestandardowego displaya z tektury falistej możesz oszacować koszty produkcji, mnożąc 50% wartości detalicznej swojego produktu przez 8%.
Jakie są korzyści z używania ekspozytorów POS?
Display POS to doskonały sposób na zaintrygowanie klientów i zachęcenie ich do dokonania zakupu. Oprócz przyciągania uwagi klientów, ekspozytory POS zachęcają ich do podejmowania pozytywnych decyzji zakupowych, zwłaszcza gdy są dobrze skonstruowane i dobrze rozmieszczone. Zawsze powinieneś umieszczać display w dobrze widocznej części sklepu lub w miejscu, obok którego wszyscy klienci muszą przechodzić, np. na froncie sklepu.
W jaki sposób ekspozytory POS mogą angażować klientów?
Ekspozytory POS/POP to świetny sposób dla właścicieli sklepów, aby:
- Promować nowe informacje
- Wyświetlać kody QR, aby zwiększyć zaangażowanie w Internecie
- Prezentować nowe produkty
- Sprzedawać towary powszechnego użytku
- Prezentować wyprzedaże i okazje.
Jednym z doskonałych sposobów na wzbogacenie ekspozycji POP i zwiększenie zaangażowania klientów jest umieszczenie na nich kodów QR. Kody QR dają kupującym ekscytujący i szybki sposób na nawiązanie kontaktu z firmą i zapoznanie się z jej ofertą i obecnością w Internecie.
Gdy klienci widzą kolorowe i dobrze wykonane ekspozytory w sklepie, są bardziej skłonni do dokonania zakupu, co świadczy o tym, że ekspozytory zrobiły wrażenie i przyczyniły się do sprzedaży. Ekspozytory POP mogą pomóc klientom w ich podróży zakupowej, dzięki czemu chętniej wejdą w interakcję z oferowanymi przez Ciebie towarami lub usługami. Wysokiej jakości i dobrze wykonane ekspozytory POS mogą przyciągnąć uwagę klientów. Jeśli potrzebujesz pomocy w zaprojektowaniu i wyprodukowaniu takich ekspozytorów dla swojej firmy, zwróć się do ekspertów ds. druku z firmy Ironmark. Możemy sprawić, że Twoje ekspozytory zostaną wyprodukowane dokładnie tak, jak chcesz, i pomóc Ci w generowaniu większej sprzedaży.