Jak wzmocnić ekspozycję w punkcie sprzedaży

Udostępnij:

Choć niektórzy klienci przychodzą do sklepu z ogólnym zamiarem zakupu, ponad 82% decyzji podejmowanych jest w sklepie. 16% tych decyzji opiera się na ekspozytorach, a więc materiały marketingowe w sklepie mają ogromny wpływ na to, co - i ile - klienci ostatecznie kupią.

Ekspozytory w punktach sprzedaży (POS) są wykorzystywane we wszystkich sklepach do promowania nowych produktów i zwiększania sprzedaży detalicznej. Ekspozytory POS nie muszą znajdować się tylko w sklepie - można je ustawiać w centrach handlowych, na kongresach i innych imprezach promocyjnych, aby prezentować i sprzedawać informacje i produkty. Każdy świetny plan marketingu detalicznego skorzysta z integracji ekspozytorów POS, a marketerzy muszą wiedzieć, jak najlepiej połączyć ekspozycję i zoptymalizować ją, aby wzbudzić maksymalne zainteresowanie klientów.

Powiązane: Usprawnianie budowania marki franczyzy za pomocą technologii Web-to-Print

Jakich materiałów należy użyć do mojego displaya POS?

Jednym z powodów, dla których ekspozytory POS są świetnym elementem marketingu, jest ich wszechstronność i przystępna cena. Możesz dostosować swój ekspozytor w punkcie sprzedaży, aby zmaksymalizować szanse przyciągnięcia uwagi klientów.

Chociaż wyświetlacze te mogą być wykonane z wielu różnych materiałów, w tym z plastiku i metalu, jednym z najczęstszych materiałów używanych do produkcji wyświetlaczy POS jest tektura falista. Można jej używać do tworzenia ekspozytorów podłogowych i ladowych. Tektura falista jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku ekspozytorów tymczasowych, ponieważ łatwo ją dostosować do własnych potrzeb (i jest bardzo wytrzymała).

Jeśli planujesz samodzielnie złożyć ekspozytor, musisz najpierw utworzyć linię wykrojnika. Linia matrycy to rysunek z wymiarami. Potraktuj go jako podstawowy szablon swojego ekspozytora. Linia wykrojnika zawiera wszystkie zagięcia, wycięcia i wymiary, a więc zawiera wszystkie informacje, które są potrzebne, aby zapewnić prawidłowy wydruk Twojego displaya POS.

Większe, wolnostojące ekspozytory składają się zwykle z trzech części: nagłówka, podstawy i półek do umieszczenia pomiędzy nimi. Materiały marketingowe mogą być drukowane cyfrowo na tekturze falistej, a następnie odpowiednio cięte i montowane.

Ile kosztuje ekspozytor POS?

Koszt ekspozytora POS będzie trudny do oszacowania, ponieważ trzeba wziąć pod uwagę następujące czynniki:

  • Użyte materiały
  • Rozmiar Twojego displaya
  • Ilość displaya
  • Czas realizacji

Jednak w przypadku prostego, niestandardowego displaya z tektury falistej możesz oszacować koszty produkcji, mnożąc 50% wartości detalicznej swojego produktu przez 8%.

Jakie są korzyści z używania ekspozytorów POS?

Display POS to doskonały sposób na zaintrygowanie klientów i zachęcenie ich do dokonania zakupu. Oprócz przyciągania uwagi klientów, ekspozytory POS zachęcają ich do podejmowania pozytywnych decyzji zakupowych, zwłaszcza gdy są dobrze skonstruowane i dobrze rozmieszczone. Zawsze powinieneś umieszczać display w dobrze widocznej części sklepu lub w miejscu, obok którego wszyscy klienci muszą przechodzić, np. na froncie sklepu.

W jaki sposób ekspozytory POS mogą angażować klientów?

Ekspozytory POS/POP to świetny sposób dla właścicieli sklepów, aby:

  • Promować nowe informacje
  • Wyświetlać kody QR, aby zwiększyć zaangażowanie w Internecie
  • Prezentować nowe produkty
  • Sprzedawać towary powszechnego użytku
  • Prezentować wyprzedaże i okazje.

Jednym z doskonałych sposobów na wzbogacenie ekspozycji POP i zwiększenie zaangażowania klientów jest umieszczenie na nich kodów QR. Kody QR dają kupującym ekscytujący i szybki sposób na nawiązanie kontaktu z firmą i zapoznanie się z jej ofertą i obecnością w Internecie.

Gdy klienci widzą kolorowe i dobrze wykonane ekspozytory w sklepie, są bardziej skłonni do dokonania zakupu, co świadczy o tym, że ekspozytory zrobiły wrażenie i przyczyniły się do sprzedaży. Ekspozytory POP mogą pomóc klientom w ich podróży zakupowej, dzięki czemu chętniej wejdą w interakcję z oferowanymi przez Ciebie towarami lub usługami. Wysokiej jakości i dobrze wykonane ekspozytory POS mogą przyciągnąć uwagę klientów. Jeśli potrzebujesz pomocy w zaprojektowaniu i wyprodukowaniu takich ekspozytorów dla swojej firmy, zwróć się do ekspertów ds. druku z firmy Ironmark. Możemy sprawić, że Twoje ekspozytory zostaną wyprodukowane dokładnie tak, jak chcesz, i pomóc Ci w generowaniu większej sprzedaży.

Socialmedia

Warte uwagi

Jak zaprojektować wizytówkę?

Praktyczne porady Wizytówki to pewne przedłużenie osobowości. Często są one również wykorzystywane jako swoista reklama. Osoby, które mają ważne stanowisko powinny je posiadać...