Dlaczego warto zatrudnić grafika

Udostępnij:

Dlaczego każda mała firma powinna zlecać na zewnątrz swój projekt graficzny
Gdybyś planował rozbudowę swojego domu, czy sam sporządziłbyś plany?

Gdyby skrzynia biegów w twoim samochodzie wybuchła, czy założyłbyś, że masz umiejętności (lub czas), aby samemu ją naprawić?

Oczywiście, że nie.

Przyprowadziłbyś odpowiednich fachowców, aby wykonać tę pracę prawidłowo.

Projektowanie materiałów marketingowych nie polega tylko na tym, aby rzeczy wyglądały reprezentacyjnie:

Chodzi o to, aby ludzie zaczęli działać, myśleć i czuć się inaczej o Twojej firmie, jej produktach i usługach.

A to oznacza, że liczą się pierwsze wrażenia.

O wiele trudniej jest odzyskać siłę po złej pracy projektowej, niż znaleźć najlepszych ludzi pracujących nad nią od samego początku.

Więc zamiast próbować szczęścia z podejściem do marketingu typu "zrób to sam", załatw to za pierwszym razem, zatrudniając firmę poligraficzną, która korzysta z doświadczonych, profesjonalnych grafików.

Oto kilka najważniejszych powodów, dla których skorzystanie z usług firmy poligraficznej wyposażonej w sprzęt designerski jest najlepszym wyborem dla Twojej firmy:

Zawsze będziesz miał lepszy wynik.

Z tak wielu potężnymi bitami oprogramowania do projektowania graficznego dostępnymi dla każdego, może być kuszące myśleć, że możesz sam wykonać godną pracę.

Ale dopóki nie pozwolisz, aby nad Twoim projektem pracował dziwany, wyspecjalizowany grafik, możesz nie zdawać sobie sprawy, jak wielką różnicę to robi.

W przeciwieństwie do ciebie i twoich pracowników, graficy nie tylko knują. Mają obsesję na punkcie każdego szczegółu i aspektu gotowego produktu, a także tworzą i testują różne projekty dla różnych firm - przez cały dzień, każdego dnia.

Wiedzą, jaki rodzaj projektowania marketingowego przynosi efekty, i mają wyrafinowane poczucie stylu wizualnego, który został udoskonalony przez lata praktyki i doświadczenia - pracy nad projektami z udokumentowanym sukcesem.

Graficy tacy jak nasi będą myśleć o tym już od samego początku:

  • Równowaga przestrzenna - jak układ każdego elementu projektu prowadzi wzrok do właściwych informacji.
  • Mieszanka kolorów - jak różne kolory wzajemnie się uzupełniają, jak właściwy dobór koloru może pomóc różnym elementom się wyróżnić, oraz psychologia tego, jak różne kolory wpływają na nasze postrzeganie i uczucia.
  • Dokonywanie właściwych wyborów dla różnych mediów - uzyskiwanie równowagi między wielkością, przestrzenią i kolorem w przypadku plakatów, broszur, reklam i projektów stron internetowych.
  • Eksperckie szczegóły, o których być może nigdy nie pomyślałeś - jak na przykład wybór odpowiedniego papieru, który zapewni lepsze doznania zmysłowe i dotykowe.

Możesz poświęcić swój czas na lepsze wykorzystanie

Jest powodem, dla którego nie jesteś grafikiem.

Masz swój własny biznes z własnymi specjalnościami - z projektami i zadaniami, które wymagają twojej własnej, dedykowanej wiedzy.

Kiedy zlecasz swoje projekty marketingowe firmie poligraficznej z własnymi profesjonalnymi grafikami, uwalniasz więcej własnego cennego czasu, aby skupić się na tym, co robisz najlepiej: na znajdowaniu nowych klientów, kierowaniu zespołem i podejmowaniu decyzji na wysokim szczeblu dla swojej firmy.

Jest tylko tyle godzin w tygodniu. Więc dlaczego miałbyś marnować któreś z nich próbując robić rzeczy, które profesjonalista może zrobić w ciągu kilku minut?

Zaoszczędzisz pieniądze.

Ten może wydawać się kontr-intuicyjny:

Jeśli masz kogoś w swoim własnym zespole, kto jest gotowy do pracy nad projektem graficznym, to dlaczego wynajęcie firmy poligraficznej gotowej do współpracy z projektantem miałoby pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze?

Oto jak:

1. Wynajmujesz lata (lub dziesięciolecia) doświadczenia zawodowego

Firma poligraficzna z własnymi projektantami wykonała już wstępną inwestycję dla Państwa.

Kupujesz tylko mały kawałek ich czasu. I ten mały kawałek czasu przychodzi z całym swoim wieloletnim doświadczeniem, każdym udanym projektem marketingowym, nad którym pracowali, i sprawdzoną historią osiągania wyników z innymi firmami, takimi jak Twoja.

2. Zapłacisz tylko za to, czego potrzebujesz.

Większość grafików pracuje na zasadzie "od projektu do projektu".

Nie ma żadnych zobowiązań ani kosztów bieżących. I nie musisz się martwić o ukryte koszty zatrudnienia dodatkowego pracownika: rzeczy takie jak powierzchnia biurowa, urlopy i zwolnienia lekarskie, czy świadczenia pracownicze.

3. Szybciej wykonaj robota.

Firma poligraficzna wyposażona w sprzęt projektowy będzie prawdopodobnie naliczać nieco więcej za godzinę niż pensja, którą płacisz jednemu z Twoich pracowników.

Ale jeśli w ciągu 3 godzin uda im się wykonać tę samą świetną robotę, do której Ty lub Twój zespół potrzebowaliby 12 godzin, to jest to zwycięstwo - w końcu w sumie zapłacisz mniej.

Budujesz solidny związek na przyszłość.

Możesz potrzebować teraz tylko jednego elementu projektu - i może jeden z Twoich pracowników sobie z nim poradzi.

Ale jeśli poważnie podchodzisz do marketingu i brandingu (a powinieneś być!), na pewno będziesz potrzebował więcej pracy projektowej w przyszłości.

Znalezienie odpowiedniej firmy poligraficznej do pracy teraz oznacza, że zawsze będziesz miał kogoś pod ręką i gotowego do zanurzenia się z jego profesjonalnymi umiejętnościami i doświadczeniem w zakresie projektowania graficznego - bez względu na to, jak często i jak mało ich potrzebujesz.

Socialmedia

Warte uwagi

Połączenie reklamy cyfrowej i drukowanej w celu...

Przedsiębiorstwa, które nie są obecne w Internecie, nie mają możliwości wprowadzenia swojej marki do obrotu wśród znacznej liczby konsumentów. Firmy mogą włączyć reklamę cyfrową do...