Real Estate Farming Pocztówki - 8 najlepszych praktyk należy przestrzegać

Udostępnij:

Jeśli jesteś nowy do prawdziwego marketingu nieruchomości, to prawdopodobnie zauważyłeś słowo "rolnictwo" jest rzucony wokół dużo. Po prostu, rolnictwo jest koncepcja ustanowienia siebie jako eksperta w określonym obszarze nieruchomości. Obszar ten może być oparty na geografii (np. ekskluzywnej okolicy w obrębie dużego miasta) lub demograficznych lub niszowych (np. kupujących w pierwszym okresie lub właściwości wykluczenia). Zdobycie reputacji jako zaufanego agenta w specjalistycznej dziedzinie jest jednym z najlepszych sposobów, aby zapewnić ciągłość działalności i silną karierę w nieruchomości.

Prawdziwe rolnictwo nieruchomości obejmuje wiele form reklamy, ale jeden większość ludzi może być zaznajomiony z są wszechobecne pocztówki, które wydają się docierać do ich skrzynek pocztowych co najmniej raz w tygodniu. W porównaniu do innych tradycyjnych form reklamy (gazety, czasopisma, rynki internetowe), pocztówkę rolnictwo jest o wiele bardziej opłacalne i elastyczne. Niezależnie od tego, czy chcesz wysłać swój pierwszy mailing, czy odświeżyć obecny, nasze wskazówki pomogą Ci stworzyć projekt, który wygeneruje nowych klientów i potencjalnych klientów!

Zacznij od małego

Kiedy próbujesz nowej formy reklamy, dobrym pomysłem jest zacząć od małej skali, przetestować kilka koncepcji i rozwijać kampanię stamtąd. Zachowaj arkusz kalkulacyjny z wyszczególnieniem publiczności, które skierowane (czy jest to kod pocztowy lub listy mailingowej), ile gospodarstw domowych zostały uwzględnione, data pocztówek wylądował w skrzynkach pocztowych, treść mailingu, a odpowiedź (ile nowych przewodów i aukcji otrzymałeś). Z biegiem czasu, powinieneś zacząć zdobywać wiedzę na temat trendów w stopie odpowiedzi, które można zastosować do przyszłej reklamy.

Dla pierwszych kilku mailingów, polecam wybrać 2 porównywalne publiczności, które są mniej więcej tej samej wielkości i wysyłając każdy z nich inny projekt pocztówki. Na przykład, możesz chcieć przetestować różne rozmiary pocztówek (standardowe 4" x 6" vs. full-page), różne schematy kolorów, lub różne tonacje głosu (nieformalne vs. formalne). Podczas testowania 2 różnych koncepcji do podobnych odbiorców (często określane jako A / B testowania), ważne jest, aby przetestować tylko jeden element w tym samym czasie. W ten sposób, jeśli jedna koncepcja reklamowa znacznie przewyższa drugą, możesz być stosunkowo pewny w izolowaniu powodu do tego pojedynczego elementu. Kiedy już ustalisz ogólny "look and feel" dla swoich mailingów, możesz stopniowo poszerzać grono odbiorców i zacząć budować swoją markę.

Skup się na obrocie

Dla wielu agentów nieruchomości, to może być bardzo kosztowne reklamować w szerokim obszarze geograficznym, więc muszą zawęzić go jakoś. Większość agentów czynnikiem obrotu przy określaniu, które kody pocztowe lub dzielnice do kierowania. Mówiąc prościej, wskaźnik obrotu dla danego regionu jest procent domów sprzedanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Można to znaleźć za pomocą konta Multiple Listing Service (Realtor ®-wyłączna baza danych zawierająca informacje o sprzedaży i informacje podatkowe dla domów w danym obszarze), lub możesz poprosić pośrednika zatrudniającego o te informacje.

Kiedy już wiesz, które regiony mają największy obrót, łatwo jest skierować się do nich bezpośrednio, bez konieczności zakupu drogiej listy mailingowej. Usługa USPS Every Door Direct Mail® umożliwia wysłanie promocyjnego mailingu do każdego gospodarstwa domowego w obrębie danego kodu pocztowego, a jej narzędzie do mapowania dostarcza nawet informacji o średnim wieku, dochodach i wielkości gospodarstw domowych wzdłuż każdej trasy przewoźnika. Należy pamiętać, że pocztówki EDDM® muszą spełniać pewne wymagania dotyczące rozmiaru i układu - aby uzyskać ogólny przegląd EDDM®, w tym więcej informacji na temat naszych opcji EDDM® z pełną obsługą, kliknij tutaj.

Dostosuj mailing do okolicy

Jeśli kierujesz mailing do więcej niż jednej dzielnicy lub grupy demograficznej, nie używaj jednego, uniwersalnego podejścia. Zrób jak najwięcej badań na temat swojej grupy docelowej, jak to możliwe poprzez studiowanie regionalnej gazety, lokalnych blogów, oficjalnych kont w mediach społecznościowych, itp.

Chcesz namalować żywy obraz każdego miasta. Jaka jest średnia wieku i dochodów mieszkańców dzielnicy? Jaki procent mieszkańców jest właścicielami domów? Czy są jakieś dominujące branże, takie jak edukacja lub turystyka? Jakie tematy są najbardziej palące w danej społeczności?

Badania te dadzą Ci cenny wgląd w to, jak podejść do tonu Twojej pocztówki, a także na jakich punktach rozmowy powinieneś się skupić, czy jest to silny system szkolnictwa, złagodzone wymagania kredytowe, czy nadchodzące możliwości inwestycyjne.

Wyróżnij się spośród innych agentów

Oczywiście, jeśli jesteś skierowanie pożądane, wysoki obrót regionu, są szanse, że inni agenci nieruchomości są, jak również. Wykorzystaj swoje mailingi jako okazję do pokazania właścicielom domów, dlaczego jesteś inny i jak można zapewnić dodatkową wartość. Niektóre cechy, które możesz chcieć promować to:

    zaawansowane stopnie naukowe lub pokrewne licencje biegłość w wielu językach "pocket listings" - dostępne właściwości, które nie są jeszcze publicznie notowane na sprzedaż aukcji korzyści można zaoferować (wolne inscenizacja, profesjonalna fotografia, itp.)

Zbadaj konkurencję

Nie bądź tak szybki, aby rzucić konkurencyjnego agenta mailingu w koszu! Studiowanie innych agentów na pocztówkach ma 2 główne korzyści - po pierwsze, można zobaczyć, jak są one obrotu siebie (zwłaszcza jeśli wiesz, że są one bardzo udane), a po drugie, mogą mieć nową ofertę, że jeden z klientów będzie jak. Jako agent nieruchomości, będziesz prawie zawsze pracować z innymi agentami na transakcjach dotyczących nieruchomości, więc to jest w Twoim najlepszym interesie, aby budować dobre relacje z kolegami.

Nie zapomnij o wyraźne wezwanie do działania

Mówimy to raz po raz, jeśli chodzi o materiały promocyjne i marketingowe - musisz zawierać wyraźne wezwanie do działania. Teraz, gdy potencjalny kupiec lub sprzedawca otrzymał Twoją pocztówkę, jaki krok lub kroki powinien podjąć, aby zrobić krok naprzód? Upewnij się, że Twoja pocztówka rolnicza zawiera wiele sposobów kontaktu z Tobą (e-mail, sms, telefon) oraz zachętę do skontaktowania się z Tobą ASAP. Na przykład, możesz zaoferować bezpłatną szczegółową wycenę domu każdemu, kto napisze do Ciebie e-mail w ciągu pierwszych 2 tygodni od otrzymania pocztówki.

Gospodaruj konsekwentnie i wymieszaj treści

Podobnie jak w przypadku każdego innego wysiłku reklamowego, spójność jest kluczem. Dla większości ludzi, kupno lub sprzedaż domu jest monumentalne wydarzenie, i to może trwać miesiące lub lata, aby dostać się do tego sposobu myślenia. Tak więc, podczas gdy właściciel domu może dorywczo spojrzeć na pocztówce dzisiaj, w ciągu sześciu miesięcy, ich okoliczności mogą ulec zmianie do punktu, w którym są teraz chętni do sprzedaży.

Podczas gdy zaleca się regularne wysyłanie pocztówek rolniczych, nie wysyłaj dokładnie tego samego projektu w kółko - mieszkańcy wkrótce nauczą się po prostu dostroić je. Mieszając treść, zwiększasz szanse na to, że zostaniesz zauważony, zbudujesz znajomość i sprawisz, że lokalni mieszkańcy będą z niecierpliwością czekać na Twoje przesyłki. Potrzebujesz pomysłów? Ta lista powinna Ci pomóc:

    Dane o sprzedaży w sąsiedztwie w ciągu ostatniego roku Przedstawienie pojedynczej, wyjątkowej nieruchomości Uroczyste zaproszenia na otwarty dom, które obiecują jedzenie i napoje Kartki z pozdrowieniami z wakacji dla bardziej osobistego akcentu Pocztówka w stylu newslettera z istotnymi aktualizacjami dotyczącymi społeczności Nawiąż współpracę z lokalną firmą, aby wysłać kupon lub kartę podarunkową Zamieść ulubiony przepis lub dowcip przyjazny rodzinie

Zainwestuj w okazjonalną broszurę lub katalog

Jeśli próbujesz zdobyć przyczółek w okolicy o wysokiej wartości i dużej rotacji, wyróżnij się na tle konkurencji profesjonalnie zaprojektowaną broszurą lub książeczką. Mieszkańcom trudno będzie się oprzeć przeglądaniu błyszczącego katalogu wypełnionego kolorowymi zdjęciami zapierających dech w piersiach domów. Możesz również dołączyć dodatkowe treści, takie jak artykuły na temat tego, jak wybrać agenta nieruchomości i wskazówki, jak przygotować swój dom do otwartego domu.

Aby uzupełnić wyższe koszty broszury lub książeczki (w porównaniu do pocztówki), zapytaj lokalnych małych firm, takich jak projektanci wnętrz lub kredytodawców hipotecznych, czy chcieliby kupić pełne lub pół-stronicowe reklamy w swoim katalogu lub zapytać kolegę, czy on lub ona może być zainteresowany współpracą z Tobą. Tylko pamiętaj, aby sprawdzić lokalne przepisy przed wysłaniem pocztówki lub inne mailingi do druku, jak wiele miast i stanów mają konkretne wytyczne, że agenci nieruchomości muszą przestrzegać w ich reklamie.

Socialmedia

Warte uwagi

Budowanie marki

Marka to o wiele więcej niż tylko firma z logo. Twój ton, styl i wygląd Twojej marki, tagline lub motto, które definiuje Twoją markę, oraz kluczowe cechy Twojej tożsamości biznesowej, to...