Trzy sposoby wytłaczania folią mogących poprawić wizerunek firmy

Udostępnij:

Wytłaczanie folii jest procesem polegającym na dociskaniu kolorowych folii do powierzchni zadrukowanego przedmiotu w celu zwrócenia uwagi na konkretne słowa. Istnieją trzy sposoby, na jakie firmy mogą włączyć tę usługę do swoich materiałów drukowanych, aby podnieść poziom postrzegania firmy przez konsumentów.

1. Wykorzystaj stemplowanie folią do poprawy wizytówek

Zapisane w pamięci pierwsze wrażenia są niezbędne przy nawiązywaniu kontaktów z potencjalną klientelą. Wytłaczanie folią może pomóc firmom prześcignąć konkurencję, dodając do wizytówki metaliczną lub holograficzną folię.

Organizacje mogą użyć pieczątki foliowej, aby wyróżnić pewne części karty, np. podkreślając nazwę firmy lub zwracając uwagę na hasło korporacyjne marki. Pieczątka foliowa może sprawić, że karta stanie się bardziej interesująca dla oka, co da większą szansę, że zostanie zapamiętana przez nowy kontakt.

2. Podnieść markowe materiały piśmienne z tłoczeniem foliowym

Drukarki stacjonarne mogą pomóc korporacjom produkować papier dostosowany do ich listów, faktur i formularzy zamówień. Firmy mogą stworzyć mocniejszy, profesjonalny wizerunek poprzez wykorzystanie tłoczenia folią do tworzenia niestandardowych papierów firmowych. Nazwy firm i logo mogą być podświetlone na górze każdej strony, co gwarantuje ekspozycję marki przy każdej interakcji klienta z organizacją.

3. Zaimponuj klientom za pomocą kart wykorzystujących tłoczenie folią

Firmy mogą korzystać z usług drukarskich do produkcji kart świątecznych lub urodzinowych dla klientów, które mogą być ulepszone za pomocą tłoczenia folią. Nazwiska klientów mogą być stemplowane folią, aby spersonalizowana wiadomość była wyjątkowa, zamieniając prostą kartę w wysokiej jakości przeżycie wizualne.

 

Socialmedia

Warte uwagi

Jak zacząć korzystać z witryny sklepu...

Od czego w ogóle zacząć planowanie i organizowanie witryny sklepu internetowego dla swojej firmy? Zacznij od przeanalizowania opcji projektowych, poznania zasobów (produkty ogólnodostępne lub...