Niesamowite sposoby na włączenie druku do kampanii cyfrowej

Udostępnij:

Mówiono: "Internet zabił reklamę fizyczną". "Nikt nie dba już o drukowanych listów", powiedzieli. Cóż, są w błędzie! A poza tym, kto to w ogóle jest "oni"?

Druk wcale nie jest martwy. Istnieje wiele sposobów na połączenie druku cyfrowego i fizycznego, aby stworzyć fantastyczne, unikalne materiały multimedialne, które z pewnością przyciągną uwagę klientów. Oto jak zintegrować druk z kampanią cyfrową.

Niech Twoja aplikacja wykona pracę

Coraz więcej firm tworzy własne aplikacje dla swoich klientów. A każdy ma stronę internetową (jeśli nie masz, to musisz ją mieć). To doskonały moment, by sprawić, by Twoja strona lub aplikacja współpracowała z materiałami drukowanymi.

Na przykład w 2011 r. Volkswagen umożliwił użytkownikom odbycie wirtualnej jazdy próbnej. Czytelnicy potrzebowali tylko telefonu i trzystronicowej reklamy drukowanej. Po przyłożeniu telefonu do reklamy pojawiał się samochód, a użytkownik mógł się nim poruszać. Podczas jazdy próbnej nowe technologie Volkswagena były objaśniane przez telefon. Był to świetny sposób na wyjaśnienie bardziej niejasnych koncepcji, których typowi kierowcy nie znają.

Powiązane: Dlaczego marketing cyfrowy nadal potrzebuje druku

Wyobraź sobie druk na nowo

Wiele firm, i to bardzo wiele, korzysta po prostu z tego samego szablonu mailera, którego używa od lat, nie wprowadzając żadnych innowacji. Jednak najbardziej efektywne kampanie drukowane to te, które pobudzają wyobraźnię i kreatywność. W kampanii cyfrowej możesz wysłać te kreatywne mailingi w zamian za dane.

Pewna firma wysłała prawdziwą płytę winylową, aby promować muzykę pewnego artysty. Ale w jaki sposób odbiorca mógł odtworzyć płytę, jeśli nie miał gramofonu? Fizyczne etui na płytę było papierowym gramofonem, dzięki któremu każdy telefon komórkowy mógł odtworzyć płytę, bez konieczności używania aplikacji.

Inna firma stworzyła drukowany listownik, który można było złożyć i zamontować na ścianie. Po zamontowaniu na ścianie, odbiorca mógł włączyć dołączoną lampkę LED i bam, miał lampę z kloszem!

Powiązane: Jak zwiększyć zaangażowanie za pomocą superpersonalizowanych materiałów drukowanych

Interaktywność jest kluczem

Bez względu na to, jak skonstruujesz swoją kampanię, musisz zachować równowagę między stroną drukowaną a cyfrową. Nie chcesz przechylać szali na korzyść żadnej z nich, ponieważ potrzebujesz dobrze zaokrąglonego podejścia. Najlepsze kampanie łączą w sobie elementy cyfrowe i drukowane w taki sposób, aby wyglądały spójnie.

Druk znów zyskuje na popularności i być może jest nawet bardziej skuteczny niż dwadzieścia lat temu. Nowe technologie pozwoliły firmom zrobić więcej za pomocą druku i dotrzeć do większej liczby odbiorców. Powodem tego boomu jest interaktywność. Ludzie mogą wchodzić w interakcję z drukiem na więcej sposobów niż kiedykolwiek wcześniej! Jedynym problemem jest to, że bardzo niewiele firm jest w stanie zaspokoić potrzeby klientów w zakresie druku na tak istotnym poziomie.

Na szczęście dla klientów firma Ironmark działa w branży drukarskiej od ponad 60 lat. Jesteśmy ekspertami w tej dziedzinie i możemy pomóc Ci w zaprojektowaniu i wdrożeniu kolejnego promocyjnego wydruku. Jako firma zajmująca się kompleksową obsługą wizerunku, możemy być z klientem przez cały czas, od pomocy w generowaniu pomysłów po druk i dostawę.

Jeśli chcesz wydrukować kolejny wirusowy mashup cyfrowo-drukowy, skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy!

Socialmedia

Warte uwagi

Prawdziwi przedsiębiorcy dzielą się swoimi...

W 2010 roku American Express zainicjował ruch Small Business Saturday, aby pomóc mniejszym firmom skorzystać z sezonu świątecznych zakupów, który zazwyczaj jest zdominowany przez duże sklepy...