Dobra ulotka to przede wszystkim ulotka odporna na szybkie zniszczenie, a jednocześnie mówiąca w sposób naprawdę łatwy i prosty o tym, co istotne i zachęcająca klienta do tego, aby skorzystał z oferty bądź odwiedził firmę. Dlatego tak istotne jest, aby tworzona była w sposób profesjonalny, a jednocześnie nie pochłaniała zbyt wielu kosztów.
Doskonałym rozwiązaniem okazuje się być postawienie na wsparcie fachowców, którzy pomogą w stworzeniu naprawdę dobrej ulotki. Poniżej przedstawiamy cechy, jakie powinna posiadać dobra ulotka.
Czytelność
Dobra ulotka jest przede wszystkim czytelna. Tekst musi być na niej wydrukowany poprawnie. Istotne jest, aby został odpowiednio ułożony, a także rozplanowany. Wszystko po to, aby skutecznie przyciągał uwagę. Nic nie może zakłócać lektury treści umieszczonej na ulotce.
Estetyka
Potencjalny klient, który spojrzy na ulotkę nie może mieć wrażenia taniości. Ulotka musi prezentować się naprawdę bardzo dobrze. To, jak odbierana jest ulotka wpływa bowiem na odbiór firmy. Kiepska ulotka, która nie wygląda dobrze sprawi, że firmie będzie zdecydowanie trudniej zaufać. Klient raczej nie uwierzy, że produkty czy usługi stoją na naprawdę wysokim poziomie. Ulotka jest swojego rodzaju wizytówką firmy i nigdy nie należy o tym zapomnieć.
Koszty
Dobra ulotka ma przynieść firmie określone korzyści. Ma zachęcić do kupienia produktu bądź skorzystania z usług firmy. Nigdy nie należy jednak stawiać wyłącznie na jej wygląd, zapominając o kosztach. Może bowiem okazać się, że to, co zainwestowaliśmy w ulotki nigdy się nam nie zwróci.
Przemyślana
Przemyśleć należy zarówno treść ulotki, jak i jej formę. Musi ona być dopasowana do tego, co zamierzamy przekazać. Nie wolno zapominać o odpowiednim doborze kroju pisma oraz rodzaju papieru. Wbrew pozorom wszystko to ma ogromne znaczenie. Niezwykle ważna jest również strona estetyczna ulotki. Trzeba pamiętać, że ulotka oddziałuje na klienta różnymi aspektami. Aby wykonać dobrą ulotkę, trzeba zacząć od naprawdę przemyślanego pomysłu.
Graficzne wyróżnienie
Tyczy się to nie tylko ilustracji czy grafik samych w sobie. Oczywiście nie może ich na ulotce zabraknąć, ale istotne jest, aby były one dopasowane do kroju czcionki, jej wielkości, a także ogólnego stylu formatowania, a także tego, co chcemy w ulotce przekazać.
Kolor
Można oczywiście czasami postawić na ulotkę czarno – białą, ale zdecydowanie lepsza jest ta kolorowa. Ulotka może być nawet nieco krzykliwa i ekscentryczna, a także naprawdę skuteczna. Będzie bowiem wówczas przykuwać uwagę i zachęcać innych do tego, aby po nią sięgnęli.
Zindywidualizowana
Projektując ulotkę, warto uwzględnić to, do jakiego odbiorcy ma ona trafić. Pozwoli to na dopasowanie jej do klienta, a tym samym zwiększy szanse na to, że ulotka przyniesie oczekiwany efekt.Jeśli nie masz pomysłu na swoją ulotkę, nie musisz się martwić. Wystarczy postawić na wsparcie profesjonalistów, których obecnie na rynku tego rodzaju usług nie brakuje. Pomogą oni zaprojektować ulotkę idealnie dopasowaną do profilu Twojej firmy i oferowanych przez Ciebie produktów.
Druk ulotek reklamowych oferuje drukarnia lobos.promo. Sprawdź ofertę.