W poprzednim wpisie na blogu omówiliśmy znaczenie kodów QR i korzyści z nimi związane. W tym wpisie zagłębimy się w to, jak można sprawić, by kody QR pracowały dla Ciebie.

Karty Gary'ego Gogisa o specjalnym kształcie, z kodem QR na odwrocie Spraw, aby kody QR pracowały dla Ciebie Po pierwsze, zadaj sobie pytanie, gdzie chcesz kierować swoich klientów i co chcesz osiągnąć. Jeśli próbujesz zwiększyć sprzedaż dzięki promocji, dobrym pomysłem jest skierowanie klientów do kodu promocyjnego na Twojej stronie internetowej. Jeśli po prostu chcesz, aby Twoje imię się pojawiło, możesz stworzyć kod QR, który załaduje Twoje dane kontaktowe do telefonu, wyśle Ci SMS-a lub nawet zadzwoni na Twój numer. Alternatywnie, możesz umieścić kod QR na etykietach swoich produktów, aby klienci mogli uzyskać dalsze informacje o produkcie za pomocą prostego skanu. Kod QR Gary'ego Gogisa (powyżej) przenosi użytkowników bezpośrednio na przyjazną dla urządzeń mobilnych stronę jego witryny internetowej, na której znajdują się jego dane kontaktowe, dzięki czemu mogą oni kliknąć, aby do niego zadzwonić lub wysłać mu wiadomość e-mail. "Używam go, aby pokazać ludziom przykład użycia kodu QR i upewnić się, że po drugiej stronie znajduje się strona przyjazna dla urządzeń mobilnych - w przeciwnym razie doprowadzisz do frustracji swoich użytkowników". To, co jest również wspaniałe w QR Codes, to fakt, że możesz je stworzyć za darmo na różnych stronach internetowych. Wypróbuj QRStuff, aby stworzyć swój własny, spersonalizowany kod QR. Nie zapomnij... Pamiętaj o kilku rzeczach - strona internetowa, na którą kierujesz swoich klientów powinna być przyjazna dla urządzeń mobilnych, pamiętaj o podaniu pełnego numeru kierunkowego kraju oraz numeru kierunkowego dla wszystkich numerów telefonów, a także sprawdź, czy Twój kod QR jest możliwy do zeskanowania. Pamiętaj również, że tworzenie kodu QR, który odsyła do strony internetowej i wyświetlanie go na stronie internetowej może nie być zbyt korzystne, biorąc pod uwagę, że zwykłe hiperłącze byłoby równie przydatne. I na koniec, warto wspomnieć, do czego będą kierowani klienci, na wypadek gdyby mieli jakieś wątpliwości. Dodatkowo, możesz zainwestować w narzędzie do śledzenia kodów kreskowych 2D, aby mieć pojęcie, jak Twoje kody QR sprawdzają się w praktyce.
Wygląda na to, że QR Code oficjalnie wyszedł z kategorii "przemijającego trendu" i stał się "niebawem marketingową koniecznością", ale nigdy nie można być tego pewnym. Tak czy inaczej, uważamy, że jest to łatwy sposób na pozyskiwanie leadów i utrzymywanie kontaktu z tymi, których spotykasz!

Socialmedia

Warte uwagi

Co kryje się za wizytówką?

Wizytówka jest zawsze punktem wyjścia. Nie jest to cała historia sama w sobie - to po prostu wstęp, wrażenie, obraz, pozostawiony do dalszej eksploracji. Mając to na uwadze, zawsze lubimy...