Spójrzmy prawdzie w oczy: wszyscy lubimy otrzymywać podziękowania. To sprawia, że czujemy się docenieni i okazujemy wdzięczność za nasze działania. Na co dzień dziękujemy naszym przyjaciołom i bliskim, dlaczego więc nie mielibyśmy podziękować naszym klientom? W końcu za każdą transakcją biznesową stoi grupa ludzi z określonymi oczekiwaniami, a jednym z tych oczekiwań jest wdzięczność.

Bez względu na to, jak bardzo zajęta jest w danej chwili Twoja firma, czy jak duże są zamówienia, ważne jest, aby myśleć perspektywicznie w kontekście utrzymania klientów i zwiększenia przyszłej sprzedaży. Z pewnością pozyskanie nowego klienta kosztuje znacznie więcej niż utrzymanie istniejącego, a znaczące podziękowanie jest świetnym sposobem na zapewnienie ponownego biznesu tym klientom, którzy już dokonują u Ciebie zakupów.

Co więcej, ciepłe podziękowanie jest trudne do zapomnienia. Wielu z nas prawdopodobnie ma spersonalizowaną kartkę z życzeniami, którą z wdzięcznością schowaliśmy gdzieś w naszym domowym biurze lub na kominku. I jest bardzo prawdopodobne, że w taki czy inny sposób zmusi nas ona do pozytywnego działania wobec nadawcy.

Tak więc, mimo że podziękowania dla klientów mogą wydawać się drobnym elementem strategii marketingowej, prawda jest taka, że mogą one przejść długą drogę w zapewnieniu, że klienci poczują się docenieni i powrócą po kolejne zakupy.

W GotPrint ułatwiamy Ci wyróżnienie się wśród innych nadawców kart z podziękowaniami. Ponieważ wiemy, że każda firma jest wyjątkowa, oferujemy wiele różnych rozmiarów i rodzajów papieru do personalizacji kartek z podziękowaniami. Umieść zdjęcie swoje lub swojej firmy na froncie, serdeczne pozdrowienia w środku i nie zapomnij dołączyć małej promocji, aby pokazać, że Ci zależy!

Dodatkowe szybkie wskazówki dotyczące włączenia tej strategii do Twojego planu marketingowego:

    Bądź konsekwentny w dziękowaniu klientom. Na przykład wysyłaj coroczne kartki z życzeniami lub wysyłaj sezonowe lub świąteczne e-maile oferujące zniżki.
    Zaproś swoich klientów na ekskluzywną imprezę firmową zorganizowaną tylko dla nich, aby pokazać swoją wdzięczność za ich biznes.
    Dostarczaj swoim klientom fachowych wskazówek i ważnych informacji, które mogą oni wykorzystać w swoim biznesie. Uznają Cię za pomocne źródło informacji i jest to pewny sposób na utrzymanie Twojego nazwiska na szczycie ich listy.
Kartki z życzeniami od klienta GotPrint, Danielle Wojtyniak z Six Modern Paper Goods

Socialmedia

Warte uwagi

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku...Za nami...

Rok 2016 oficjalnie już nadszedł, ale zanim za bardzo się rozpędzimy, chcielibyśmy poświęcić chwilę, aby pomyśleć o wszystkich ekscytujących i pełnych wrażeń rzeczach, które...