Prawdziwi przedsiębiorcy dzielą się swoimi najlepszymi wskazówkami dotyczącymi małych firm

Udostępnij:

W 2010 roku American Express zainicjował ruch Small Business Saturday, aby pomóc mniejszym firmom skorzystać z sezonu świątecznych zakupów, który zazwyczaj jest zdominowany przez duże sklepy detaliczne. Kampania ta, strategicznie zaplanowana pomiędzy Czarnym Piątkiem a Cyber Poniedziałkiem, przerodziła się w święto narodowe, które z roku na rok obchodzi coraz więcej firm i konsumentów. Badanie American Express wykazało, że 108 milionów konsumentów (około 43% dorosłych Amerykanów) zgłosiło zakupy lub posiłki w niezależnych firmach w Small Business Saturday w 2017 roku.1

GotPrint rozpoczął działalność jako pojedynczy rodzinny sklep detaliczny, a chociaż nasza firma rozszerzyła się, pozostajemy firmą rodzinną do dziś - taką, która jest zaangażowana w tysiące małych firm, z którymi współpracujemy każdego roku. Można powiedzieć, że ten temat jest bliski i drogi naszym sercom!

W tym roku zaprosiliśmy właścicieli firm z całej Ameryki do podzielenia się swoimi najlepszymi wskazówkami marketingowymi dla małych firm w ramach naszego konkursu GotPrint #ShopSmall*. Small Business Saturday odbędzie się 24 listopada 2018 r., a nie jest jeszcze za późno, aby zaplanować skuteczną strategię promocyjną, która zachęci klientów do wsparcia Twojego lokalu. Mamy nadzieję, że nasze ulubione zgłoszenia, wymienione poniżej, zainspirują Cię do uczynienia tego najbardziej udanego sezonu świątecznego jak dotąd.

Scott M. z Peoria Iron Sights, Peoria, IL

Dziękujemy za udział w konkursie, Scott - bardzo podobała nam się każda z Twoich wskazówek! Większość branż ma swoje własne konwencje i targi, na których można spotkać podobnie myślących właścicieli firm, uczestniczyć w seminariach edukacyjnych i odkrywać nowe możliwości. Nie zapominaj również o niezależnych firmach w swoim otoczeniu, zwłaszcza jeśli chodzi o Small Business Saturday. Możesz zwiększyć swoje szanse na dużą frekwencję, koordynując obchody #ShopSmall z innymi lokalnymi sprzedawcami i usługodawcami.

Jak wspomina Scott, nie lekceważ potęgi mediów społecznościowych. Publikowanie angażujących treści na Facebooku i innych platformach społecznościowych pozwala na uzyskanie cennych informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym oraz wglądu od społeczeństwa. Media społecznościowe są również doskonałym narzędziem do budowania oczekiwań związanych z nadchodzącymi premierami produktów, zwłaszcza w połączeniu z przedsprzedażą lub rozdawaniem nagród.

Chris B. z Trailhead Family Chiropractic, Murrieta, CA

Zdefiniowanie podstawowych wartości firmy i trzymanie się ich jest kluczem do stworzenia przyjaznego środowiska zarówno dla pracowników, jak i klientów. Chociaż ważne jest, aby budżetować i wydawać konserwatywnie, stawianie klientów na pierwszym miejscu w ostatecznym rozrachunku opłaci się, jeśli chodzi o dobrą wolę i lojalność.

Chris zwraca również uwagę na to, że myślenie w kategoriach obfitości jest bardzo ważne. Nie pozwól, aby małe niepowodzenia lub negatywne komentarze powstrzymywały Cię przed działaniem. Prowadzenie małej firmy oznacza, że codziennie będziesz napotykał na przeszkody, ale zawsze pamiętaj o tym, co najważniejsze.

Richard R. z RuotoloDesignShack, Troy, NY

Wiele osób odnoszących sukcesy podpisuje się pod mottem "Zrobione jest lepsze niż doskonałe". Nie daj się złapać na pomysł posiadania nieskazitelnego produktu lub usługi, bo może się okazać, że nigdy nie zostanie wydany. Raczej zacznij prosić rodzinę, przyjaciół i fanów na wczesnym etapie procesu rozwoju o ich szczere opinie i sugestie. Nawet duże firmy robią to w formie grup fokusowych lub rynków testowych, co pomaga zmniejszyć ryzyko wypuszczenia gotowego produktu tylko po to, by przekonać się, że nie ma na niego popytu.

Andrea C. z Dreacreatess, Compton, CA

Angażowanie swoich zwolenników jest czasochłonnym przedsięwzięciem, więc zrozumiałe jest, że wielu zapracowanych przedsiębiorców pomija lub zaniedbuje ten aspekt mediów społecznościowych. W dzisiejszych czasach, jednak, łączenie się ze zwolennikami za pośrednictwem mediów społecznościowych jest tak samo częścią obsługi klienta, jak e-maile i bezpłatne linie telefoniczne.

Zgadzamy się również z sugestią Andrei, aby współpracować z kimś, kogo podziwiasz. Przemyślana współpraca z liderami i influencerami, którzy uosabiają Twoją markę, może dać Twojej firmie znaczący impuls do rozwoju poprzez tworzenie szumu i dostarczanie świeżych, interesujących treści.

Chris F. z Capes & Babes, Woodbridge, VA

Dzięki za shout-out, Chris! Twój wpis konkursowy trafił w jedną z najbardziej udanych taktyk marketingowych wszech czasów - rozdawanie spersonalizowanych gratisów, aby zapoznać potencjalnych nowych klientów z Twoją marką. Pocztówki Premium idealnie nadają się do tego celu - są niedrogie, lekkie i, jak pokazuje Chris, niezwykle uniwersalne!

Kate V. z SixThirteen Creative, Ewing, NJ

Wiemy, że rada Kate jest klasyczna, ale nie zawsze łatwo jest o niej pamiętać. Kiedy prowadzenie firmy wydaje się przytłaczające, znajdź małe sposoby, aby odmienić najbardziej nieprzyjemne dni. Może to oznaczać poproszenie najbliższych przyjaciół o pomoc w pracowitym sezonie, przemeblowanie biura lub przestrzeni handlowej albo poczęstowanie pracowników kolacją w ulubionej restauracji.

Emma Z. z Model Remodel, Seattle, WA

Cieszymy się, że zdecydowałeś się na direct mail! Nasze kompleksowe usługi Every Door Direct Mail® (EDDM®) i pakiety marketingu bezpośredniego pozwalają firmom reklamować się w sposób przystępny i skuteczny.

Dzięki EDDM® nie musisz kupować listy mailingowej, a raczej nasze łatwe w użyciu narzędzie mapowe pozwala Ci wybrać docelową okolicę według średniego dochodu lub wielkości gospodarstwa domowego. Nasz doświadczony zespół zajmuje się wszystkim, od projektu (w tym upewnieniem się, że układ graficzny spełnia wymagania USPS® dotyczące rozmiaru i etykietowania) do pakowania i wysyłania pocztówek do właściwych urzędów pocztowych w celu dystrybucji.

Oferujemy również standardowe opcje direct mailing, które obejmują konsultacje marketingowe, listy mailingowe i usługi projektowe. Obie opcje są świetnymi sposobami na dotarcie z informacją o wydarzeniu lub promocji #ShopSmall do lokalnych mieszkańców!

* Okres składania zgłoszeń w konkursie GotPrint #ShopSmall Contest rozpoczął się 25 września 2018 r. i zakończył się 1 października 2018 r. Każdy zwycięzca otrzymał kod upominkowy GotPrint.com o wartości 25 dolarów. Zgłoszenia zostały zredagowane pod kątem długości i przejrzystości.

Aby mieć szansę na udział w przyszłych konkursach, należy śledzić GotPrint na Facebooku, Instagramie i Twitterze.

Źródła: [1] American Express: https://www.americanexpress.com/us/small-business/shop-small/about

Socialmedia

Warte uwagi

5 najlepszych przedmiotów promocyjnych na...

Lato nadejdzie szybciej niż myślisz, a wraz z nim Twój spacer charytatywny! Niezależnie od tego, czy sponsorujesz wydarzenie, czy też masz tylko proste stoisko, Twoja firma może wywrzeć...