To nasz coroczny Halloweenowy Konkurs Kostiumów!

Udostępnij:

Ahhh, Halloween. To jedyny dzień w roku, w którym możemy odrzucić na bok przyziemne spodnie i koszule i zdecydować się na przerażającą maskę lub głupie przebranie, które nie uchodzi nam na sucho przez resztę dni w roku. Być może chcesz spełnić swoje dziecięce marzenia i stać się SpongeBobem, albo przestraszyć współpracowników krwawym kostiumem. Tak, to jest ten czas w roku, w którym pozwolimy Ci na prawie wszystko, co sobie wymyślisz.

A skoro mowa o przebraniach, nasza coroczna tradycja Halloween powraca, gdy straszni, zabawni i kreatywni zbierają się, aby się przebrać. Wyobraźnia i wysiłek są kluczowymi elementami do wygrania konkursu, a my uważamy, że poniższe stroje wykazują się sporą dawką tych cech.

Zwycięzca Strasznego Kostiumu: Uwaga: Jeśli nie dostarczysz nam krwawienia, zrobimy to. Zwycięzca drugiego miejsca: Nigdy nie wiadomo, kto odbierze twój telefon... Zwycięzca konkursu na kostium kreatywny: Jeden z naszych pracowników podszywający się pod innego pracownika... (ale po prostu nie mogę powiedzieć, który jest który...) Zwycięzca drugiego miejsca (po prawej): Funny Costume Winner (drugi z lewej): Nie bój się. My nie gryziemy. Naprawdę. Po pierwsze, oni coś kombinują... ...Potem zawarto umowę... I w końcu, prowadząc więcej interesów jak zwykle (spójrzcie na ten błysk w jego oczach!) Reszta zdjęcia Chwileczkę... czy to była część umowy?! Boisz się mnie? Ale ja jestem taka przyjazna i słodka... Nie, nie ma tu żadnego luzu, chłopaki. Ale naprawdę, uważaj na ten znak! Po co rozdawać czekoladę, skoro można BYĆ czekoladą domowej roboty? Jeśli ze mną zadrzesz, zwiążę cię tak jak tego dalmatyńczyka! Chcesz do tego frytki? Afro power! Dawaj! Nie obyło się bez kilku Waldosów... A my zostawiamy Was z bardzo, bardzo Wściekłym Ptakiem...

Psst. Reszta zdjęć znajduje się w naszym albumie na Facebooku.

Socialmedia

Warte uwagi

Trzy sposoby wytłaczania folią mogących...

Wytłaczanie folii jest procesem polegającym na dociskaniu kolorowych folii do powierzchni zadrukowanego przedmiotu w celu zwrócenia uwagi na konkretne słowa. Istnieją trzy sposoby, na jakie...