Mamy bardzo aktywnych zwolenników na Instagramie, czy to projektantów, ludzi biznesu, i po prostu o każdym, kto rozumie moc wielkich obrazów, które są wizualnie atrakcyjne i jasne. Od robienia pięknych zdjęć krajobrazów, do atrakcyjnych wizualnie zdjęć żywności, do fotografowania codziennych przedmiotów, takich jak wizytówki i Twoja firma, Instagram może być stosowany zarówno do użytku osobistego, jak i biznesowego. Molly, która zaczęła w wieku 19 lat, wie coś lub dwa o sukcesie i marketingu. Jako samodzielny przedsiębiorca, założyła Venture Shorts z naciskiem na pomoc przedsiębiorcom w prowadzeniu ich firm od startupu do 6 cyfr. Osiągnąwszy swój własny sukces, wierzy w siłę marketingu na różne sposoby. Niezależnie od tego, czy są to tradycyjne metody marketingowe, takie jak rozdawanie wizytówek każdemu, kogo spotka, czy też korzystanie z Instagrama, aby kontaktować się ze swoimi fanami, zwolennikami i ulubioną drukarką (czyli nami), kombinacja różnych strategii marketingowych okazała się dla niej skuteczna. "Wiele osób twierdzi, że wizytówki są przestarzałe, ale ja się z tym nie zgadzam. Na co dzień, wychodzę po kawę lub zakupy spożywcze i ludzie zawsze pytają mnie, czym się zajmuję. Kiedy to robią, daję im wizytówkę, niech wiedzą, co robię, i powiedzieć im, że mogą uzyskać darmowe porady przez sprawdzenie strony internetowej." Powyżej, Molly sfotografowała swoje wizytówki, na których widnieje jej zdjęcie wraz z nazwą firmy, jako sposób na zapewnienie, że jej imię, twarz i wizytówki są na pierwszym miejscu w pamięci nawet po tym, jak wręczy je swoim potencjalnym klientom. Dzięki kontaktom w mediach społecznościowych ma pewność, że zostanie zapamiętana. Następnie, natknęliśmy się na stylowe wizytówki Ethana Fendera na Instagramie. Kto by pomyślał, że te małe karteczki o wymiarach 2" x 3,5" mogą być tak estetyczne? Projektant graficzny z Ohio, Ethan jest teraz dumnym właścicielem swojej firmy, Courier Design Co. Skupia się na projektowaniu logo i ilustracji, aby pomóc pasjonującym firmom rozwijać się i zwiększać ich wartość. Courier Design Co. reprezentuje porządek, siłę, spójność i jedność. Celem jest przekształcenie klientów w przyjaciół i aby oni również zwiększali wartość nie tylko dla Courier Design Co, ale dla innych. Kiedy zapytaliśmy go o jego przemyślenia na temat Instagrama, zaoferował tę wnikliwą odpowiedź: "Instagram jest doskonałym programem do prezentowania zarówno profesjonalnej ilości pracy, jak i zabawnych, relatywnych treści. To otwarta możliwość, aby pomóc ludziom z całej planety." Chris Fortunato, którego można znaleźć na Instagramie @ChrisFortunatoPhoto, jest 22-letnim fotografem freelancerem z Mesa w Arizonie, który natychmiast zakochał się w fotografii po zrobieniu zdjęć lustrzanką Nikon swojej ciotki. I od tamtej pory nie przestaje i nie zwalnia tempa! Korzystając z każdej okazji, aby nauczyć się różnych technik, a także ćwiczyć robienie zdjęć, aby doskonalić swoją nową pasję, Chris skupia się również na tym, jak wprowadzić się na rynek za pomocą Instagrama. Ale to nie znaczy, że nie potrzebuje też zestawu wizytówek. Wystarczy spojrzeć na to zdjęcie jego wizytówek, które wysłał nam na popularnej platformie mediów społecznościowych. Dzięki połączeniu tradycyjnych metod marketingowych i mediów społecznościowych, Chris ma nadzieję, że uda mu się przekształcić swoje hobby w biznes. Jesteś na Instagramie? Znajdź nas @GotPrint i wyślij nam swoje zdjęcia oraz podziel się z nami swoją historią!

Socialmedia

Warte uwagi

Kody QR: Część II

W poprzednim wpisie na blogu omówiliśmy znaczenie kodów QR i korzyści z nimi związane. W tym wpisie zagłębimy się w to, jak można sprawić, by kody QR pracowały dla Ciebie.Karty Gary'ego...