Mamy wspaniałą społeczność klientów i zwolenników na naszych kontach w mediach społecznościowych, którzy od czasu do czasu wysyłają nam podziękowania lub notatki, wraz ze zdjęciami swoich kart - i zauważyliśmy, że wielu z tych klientów to artyści. Jako artyści i freelancerzy, ważne jest, aby aktywnie promować swoją pracę w sposób efektywny kosztowo, aby Twoje imię się tam pojawiło. Więc zamiast umieszczać ogłoszenia online i inwestować w inne środki reklamy, polegają na efektywnym kosztowo marketingu drukowanym (pocztówki, wizytówki), a także na mediach społecznościowych (to nic nie kosztuje!), aby rozprzestrzeniać słowo i pokazać swoją pracę. A nasi klienci zawsze przykuwają naszą uwagę swoją kreatywnością i pięknymi, przyciągającymi wzrok projektami. Jessica Dalva zajmuje się malarstwem, rzeźbą, szyciem małych i dużych kostiumów, scenografią, lalkarstwem i wiele innych. Jej celem jest nauczyć się robić wszystko i wszędzie. Aby promować swoją sztukę, stworzyła różne zestawy wizytówek przedstawiających jej różnorodne prace. Spójrzcie na te wspaniałe pocztówki promocyjne zilustrowane przez Vince'a Williamsa (którego można znaleźć na Instagramie @vwillustration). Pocztówki są po prostu świetnym narzędziem do rozpowszechniania swojego nazwiska, jednocześnie pokazując próbkę swojej pracy w pełnym kolorze. W rzeczywistości, pocztówki promocyjne są jednym z najbardziej popularnych przedmiotów promocyjnych, które drukujemy każdego dnia. Tutaj, Tiffany England promuje swoje żywe ilustracje, pokazując swoje prace po obu stronach, z częścią projektu pocztówki poświęconą na jej dane kontaktowe, jako sposób na zachęcenie fanów do kontaktu z nią. DanielFishel preferuje nasz papier 16 pt. Dull Cover with Matte Finish, ze względu na jego jedwabistą fakturę, nie szkodzi też, że jest to jeden z naszych najgrubszych materiałów! Swoje pocztówki wysyła do fanów i tych, którzy mogą być zainteresowani jego twórczością. Daniela można znaleźć na instagramie @o_fishel.

Socialmedia

Warte uwagi

6 wskazówek dotyczących planowania kampanii...

W przypadku każdej kampanii marketingowej najlepiej jest zacząć od przygotowań i być konsekwentnym. Jest to jednak trudniejsze, niż się wydaje. Nawet po opanowaniu kampanii marketingowej na...