Na dzisiejszym rynku bardzo ważne jest, aby pozostawić po sobie wrażenie, kiedy tylko się da, poprzez swoją rzeczywistą pracę, aż po sposób, w jaki się promujesz. Jednym z takich sposobów jest zaprezentowanie swojego talentu na wizytówkach. Po tym wszystkim, wizytówki są czasami pierwsze wrażenie, że robisz na kimś, a to pierwsze wrażenie może być jedyną szansą masz. Czy nie jest ważne, abyś wykorzystał ją mądrze?
Weź pod uwagę dziesiątki wizytówek i osób, z którymi możesz się zetknąć w ciągu roku. Po dniach i tygodniach zapomnisz twarze, słowa, dowcipy i przemówienia, ale nadal będziesz miał w ręku wizytówkę. Na którą kartę się zdecydować? Proste karty z bardzo małą ilością informacji lub bez przykładu ich talentu, czy te, które naprawdę robią dodatkowy krok, aby zostać zapamiętanym?
Jest to szczególnie ważne dla artystów, projektantów i fotografów... co prowadzi nas do dzisiejszego słowa przewodniego: uchwycić. Jak uchwycić esencję swojej pracy na swoich kartach?
Czasami jedno zdjęcie może powiedzieć wszystko. Shanna-Kay Fancher z Captured Moments by SK Photography świetnie wykorzystuje swoje dwustronne karty i pokazuje bardzo naturalne ujęcie na jednej stronie, aby pomóc Ci zwizualizować specjalne chwile, które jest w stanie uchwycić na filmie.
Liz Nugent nie jest fotografem, ale wykonała wspaniałą pracę przedstawiając swoje ciekawe postacie na kartach kolekcjonerskich (które równie dobrze mogą być używane jako wizytówki). Karty Liz są częścią gry dla dzieci "Piraci vs Piraci vs Piraci", uważamy, że są zabawne i odzwierciedlają jej talent jako ilustratorki!